Onze Partner MijnMarketing.com maakt nieuwe naam bekend

Onze Partner MijnMarketing.com maakt nieuwe naam bekend

Tien jaar geleden begonnen als start-up in de marketing- en communicatiebranche en sindsdien is MijnMarketing.com uitgegroeid tot een organisatie met meer dan 50 FTE en vestigingen in Brunssum, Eindhoven en binnenkort Maastricht. De organisatie staat aan de vooravond van een nieuwe fase en daarbij past een nieuwe naam: MM 360º Agency, kortweg MM®.

Deze nieuwe naam weerspiegelt niet alleen de unieke 360º-aanpak, maar markeert ook een belangrijke stap in de professionalisering van de organisatie. Met deze verandering bouwt MM voort op een sterke basis en bereidt ze zich voor op een toekomst vol impact. Voor opdrachtgevers, het team én de wereld om zich heen.

“Onze vertrouwde naam heeft ons ver gebracht,” zegt Jimé Hoen, CEO van MM. “Het was onderscheidend en kenmerkend voor de organisatie die we waren. Met alle ontwikkelingen in het vooruitzicht biedt de naam MM, en alles waar het voor staat, ons het juiste platform voor de toekomst.”

Groeien om impact te blijven maken
De rebranding naar MM 360º Agency markeert een volgende stap in de groeistrategie. Na een decennium van autonome groei en de recente overname van ECHT Marketingcommunicatie, is de full-service propositie verder tot volwassenheid gekomen. MM zet in op uitbreiding om de positie als kennisleider in het volledige marketing- en communicatiespectrum verder te versterken.

Met inhouse brancheteams zoals Retail, E-Commerce, Corporate, Overheid, Zorg, Leisure, Wonen en Techniek & Elektro, combineert MM marketing- en communicatiespecialisten met branchekennis. “Zo bedienen we vanuit het ene team de kapper op de hoek en vanuit het andere team internationale merken of overheidsorganisaties. Op deze manier leveren we maatwerk oplossingen die echt impact maken voor alle soorten organisaties, van de winkelier tot MKB tot non-profit”, aldus Hoen.

Het verschil maken met 360º marketing en communicatie
De toevoeging van ‘360º’ benadrukt de holistische aanpak: MM brengt álle specialisaties samen in eigen huis, van strategie tot tactiek tot uitvoering. “In onze branche zie je veel verschillende bureaus: communicatiebureaus, reclamebureaus, creative agencies, digital agencies, performance agencies en zo verder. Maar anno 2025 heb je meer nodig dan enkel creativiteit of een digitale of performance aanpak. Het onderscheid tussen marketing en communicatie vervaagt. Een holistische aanpak van al die facetten is nodig om echt verschil te maken.” zegt Hoen.

Lees de andere nieuwsberichten

14/05/2024

Dag van het MKB | 6 november 2024

🚨 𝗗𝗲 𝗗𝗮𝗴 𝘃𝗮𝗻 𝗵𝗲𝘁 𝗠𝗞𝗕 𝘄𝗼𝗿𝗱𝘁 𝘃𝗲𝗿𝗽𝗹𝗮𝗮𝘁𝘀𝘁 𝗻𝗮𝗮𝗿 𝟲 𝗻𝗼𝘃𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿 𝟮𝟬𝟮𝟰! Deze nieuwe datum geeft ons de kans om

14/09/2023

Themagroep Arbeidsmarkt | VDL Nedcar

Zoals je ongetwijfeld weet, wordt bij VDL Nedcar in november 2023 een groot aantal medewerkers boventallig. Naar aanleiding van de

20/11/2024

Workshops – Benut de kracht van nieuwe ontwikkelingen!

Beste ondernemer, Onze partner LIOF nodigt jullie graag uit voor onderstaande workshops: Wil jij jouw bedrijf klaarmaken voor de toekomst

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

En blijf op de hoogte van het laatste nieuws

Onze business partners