slide image
Slide background

Nieuws Blijf op de hoogte van het laatste nieuws rondom MKB-Limburg. Tip ons met relevant ondernemersnieuws via info@mkblimburg.nl.

Persbericht: Hai Berden en Corné Geerts van Seacon Logistics trotse winnaars Lodewijk van de Grinten ondernemersprijs

Venlo, 13 december 2017

In een uitverkochte Maaspoort zijn gisteren Hai Berden en Corné Geerts, respectievelijk eigenaar en algemeen directeur van Seacon Logistics, uitgeroepen als winnaars van de prestigieuze Lodewijk van de Grinten ondernemersprijs. Bij het uitspreken van het juryrapport door Tjebbe Smit, voorzitter van de jury, werd al een tipje van de sluier opgelicht. “De winnaar onderscheidt zich door zijn strategische visie en vanwege de grote betekenis voor de regio.” Hai Berden was duidelijk geroerd: “We hebben als bedrijf natuurlijk al eerder prijzen gewonnen, maar deze erkenning vanuit de ondernemers van Venlo, betekent heel veel voor mij.” Corné Geerts bedankte de andere genomineerden Henk Vossen, Jos en Sjoerd Derkx voor de faire en uitdagende competitie. “Maar de echte winnaars zijn onze mensen, het Seacon Logistics team heeft dit mogelijk gemaakt.”

De uitreiking van de Lodewijk van de Grintenprijs is uitgegroeid tot een van de belangrijkste netwerk events in Venlo. Eregast was gouverneur Theo Bovens, die in zijn speech het ondernemersklimaat van Venlo roemde. Michiel Vos, VS-correspondent, was de ‘avond’ voorzitter en nam ons mee in zijn observaties over Amerikaans ondernemerschap. Fanfare ‘De Echo’ zorgde voor de muzikale omlijsting en leerlingen van de vooropleiding Musical van Valuas College ontroerden het publiek met een drietal optredens. De spanning steeg ten top en uiteindelijk maakte burgemeester Antoin Scholten met een druk op de knop de winnaars bekend.

Ga terug naar het nieuwsoverzicht

nieuwsbrief

Blijf op de hoogte door u hieronder
in te schrijven voor onze
nieuwsbrief.

JONG MKB

Opstapje nodig? JONG MKB zet zaken in beweging! Speciaal voor starters met een onderneming jonger dan 5 jaar.

Word lid van MKB-Limburg!

Profiteer van het provinciale netwerk van Business Club Limburg, belangenbehartiging, projecten en ledenvoordelen van MKB-Limburg. Lid worden?

Leden aan het woord

Leden van MKB-Limburg aan het woord. Wie zijn ze en wat voor onderneming heeft men? Welke rol speelt MKB-Limburg voor hun onderneming? Lees de verhalen van onze leden en raak geïnspireerd.

Twitter Linkedin Facebook
Design & development: Advance Communications BV