Het hoogste orgaan binnen MKB-Limburg is de Algemene Ledenvergadering (ALV). In deze vergadering wordt het beleid van MKB-Limburg in grote lijnen vastgesteld met daarbij de bijbehorende begroting. Het Bestuur wordt rechtstreeks door de leden gekozen tijdens de ALV (met uitzondering van de voorzitters van de regionale afdelingen). De voorzitter, vicevoorzitter en penningmeester worden in functie gekozen. Het Bestuur bepaalt binnen het door de ALV vastgestelde beleid op welke wijze dit beleid vorm gaat krijgen. Een besluit is pas definitief als dit door het Bestuur bekrachtigd is.
MKB-Limburg heeft een secretaris die verantwoordelijk is voor de dagdagelijkse taken van de organisatie. Daarbij kan MKB-Limburg werkgroepen, commissies en projecten instellen. Op dit moment worden de drie Limburgse regio's Noord, MIdden en Zuid vertegenwoordigd in het Algemeen bestuur.
Daarbij zijn er diverse commissies. Deze commissies (kunnen) worden aangevuld met specialisten. Alle contracten en bindende afspraken lopen via de voorzitter en penningmeester. Alle organen worden bijgestaan door het Service Center. De betreffende medewerkers vallen onder de secretaris.
Als lid van MKB-Limburg kunt u gebruikmaken van de kennis en expertise van onze partners. Op welk vakgebied kunnen zij u ondersteunen?
Lees meerProfiteer van het provinciale netwerk van Business Club Limburg, belangenbehartiging, projecten en ledenvoordelen van MKB-Limburg. Lid worden?
Lees meerLeden van MKB-Limburg aan het woord. Wie zijn ze en wat voor onderneming heeft men? Welke rol speelt MKB-Limburg voor hun onderneming? Lees de verhalen van onze leden en raak geïnspireerd.
Lees meer